fredag den 9. september 2011

Ingen kære mor

                             ingen kære mor
Et år på efterskole er et år uden mor, man finde hurtigt ud, af hvor meget en mor laver for en, på efterskole skal, man selv gør rende på sit værelse, og hvis nu, man er et lige så stor rodehoved som jeg er så er det meget holdt, der skal gøres rend vær dag, men så ved man jo os hvor ens ting er måske. Når men der er os noget godt ved at være på efterskole der er vennen, veninde, timerne efter skole. Men der er os lektier men det skal der jo os være der. Der er bare lige det at mor ikke er der til at tage vasketøj for en det skal, man selv. Men det går nok os, eller det tro jeg. Maden er noget andet men det vil det jo være, jeg savner mors mad, savner det rene tøj, som bare er der uden at man har gjort noget, det er nok noget af det jeg savner mest, altså udover min mor og far, ja os min lillesøster, har vært oppe på skole i weekenden, det var godt nok lidt holdt, men sjovt, søndag/ mandag nat var der en der hade sat brandalarm i gang, det ødelægger vores nattesøvn, så alle var mage træt mandag morgen, men jeg blive lagt i seng sener på dagen, jeg var blevet syg, det er ikke sjovt at være syg på en efterskole, når men jeg lå i min seng, ind til onsdag morgen men var nødt til at ligge mig igen lidt sener på dagen. Men hade mange dejlige mennesker omkring mig det meste af dagen. Jeg elsker at går på efterskole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar